Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Linda - 20 oktober 2009 10:35

i går var det ett år sen jag tog min sista tablet dagligen mot panik ångesten/ debritonen.


jag är så himla glad att jag valde att sluta med dom. i dag lever jag inte i min egna lilla bubla. kan hänga med utan att försvina helt i en komversation. fram för allt så är jag inte konstant trött hela tiden inte den typen av trött het i alla fall. vist jag kan fort farande bli trött. men det blir inte så att jag kan soman i en stol under lektionen för att  ögon locken inte orkar hållas öppen.


skilnade i dag som sakt är en glad tjej som har glimtet i ögat. vist jag  får mina svakor. det ska jag inte stopa under stolem med. men jag har lyckat kunna hantera det innan det blir förstora utbrot. oftast så kan jag avdvärja det inna det blir en panik ångest atak.


fick även körkorts tilståndet i går. så nu får vi börja ut och övning köra. ska börja med det snart. kan man kanske kan köra ner till karlstad sen vi jul:D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards