Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Linda - 12 oktober 2009 18:20

nu har jag inte skriv här på ett tag. skriva lite kort fatat vad som har hänt.


i trosdags så fick jag tummen ur och komm i väg på vatten gympan. det var rikigt roligt, men framför allt så var det skönt. dok har jag konstaterat att jag inte har några magmuskler att tala om. men hade inte så mycket tränings värk där som jag trode att jag skulle ha. eller över huvud taget nån stans i kroppen. så ska ta igen på onsdagar också det jag missa. så kommer antagligen vara rätt skabligt mör på fredag.


vaknade i lördags och vara kanon pigg och började röja upp här hemma. så himla skönt. helgens tema var att fixa och stor städa här hemma.var te tippen också och slände en massa skitt så nu är det äntligen ur städat efter föra ägaren av lägenheten. planterad om lite blommor och fixade i ordning vår häng ampel som vi hade jordgubbar på. så nu är det inte några visna blad längre men den är inte rikitgit klar än så det kommer upp bild lite senar.


ju just det sen så var vi ut på krogen på lördagen. kung henry spelade på rokhus i borläng och jonnas vill så gärna se honom. i och för sig så ville jag också det:D.


det har vart min helg i kort och gott


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards