Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Linda - 8 oktober 2009 11:05

nu har jag bidrag med en lite slant.. jag valde att ge barncancerfonden en lite peng och sen äv till rosabandet.


så kom igen du med. en lite slant kan bli stora slant om det är många som skänker pengar.

Av Linda - 8 oktober 2009 10:36

http://www.youtube.com/watch?v=XlTG07DV2iI&NR=1


såg den film snutten när beyonce sjunger för en tjej som har cancer. man kan su hur folk i publiken gråter och mina ögon var inte tora dom häller. det behövs fler kända folk som gör sånt här. eller framför allt så behöver vi alla ställa upp på olika sätt. ge pengar till foskning är ju ett bra sätt att göra det på.


man vet inte nästa person som drabas så kan det var nån av dina anhöriga som får cancer, och då vill man ju så klart att den personen ska bli frisk.


min moster gick bort för ett år sen i mådags i livmodercancer. det är nogt fruktansvärt att se hur en person kan tyna bort så fort. hon fick diagnosen sent och på 1-2 år så fans hon inte mera.


så jag uppmanar er alla att göra nogt för att hindra cancenr.  genom att skänka pengar till foskning.

jag ska ta mig i kragen och göra något för det.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards