Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Linda - 2 oktober 2009 21:49

 


var för känns det tomt inom mig varför kommer det mörka inom mig?

vill inte falla till baka ner. vill inte må dåligt. vill inte känna tårarna bränna bakom ögon locken varge gång jag blundar. framför allt vill inte ha ont mera vill kunna vara glad skrata och må bra. känna värmen inom mig.


vill ha ljus och värme. jag har inge rätt att känna som jag har gör. har värdens underbaraste sambo som älskar mig över allt annat på jorden. har en familj som också älskar mig. jag vill vara stark och vara glad. men ja till åter mig inte det. av nån anlednig så straffar jag mig själv. fast att jag vet att vad som hände kunde jag inte göra något åt.


känner mig så kör ljust nu.. vill bara vara mammas lilla töss och kryppa in i mammas famn. men hon är 25 mil här i från.


det är bara en vecka kvar på jobbet nu sen blir man arbetslös. och stora frågan är vart ska jag få pengar i från? hur ska jag kunna leva någolund. vill inte be jonas om pengar varje gång man måste göra något. har räkningar jag med. men ska till lägga att jag har tagit bort dom mesta så jag har dom tre viktigaste. men det blir pengar i alla fall.


det är nog mycket med pengar och att jag har ont som gör att jag mår dåligt ljust nu.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards