Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Linda - 13 oktober 2009 11:22

ringde i dag till vårcentralen. hade inte fåt nån tid för att kolla det där med astman. som min dåvarande läkar lovade att han skulle se till att jag skulle få en tid och kolla upp. deta skulle han göra på en gång skicka en medelade till läkarsekretarna och dom i sin tur skulle skika en ny tid til den ny husläkaren vi skulle få.


som sakt ringde i dag och kolla om dom hade skika ut nån tid har gåt över två vecker nu.


då hade läkarn skrivit i mina pappaer att astman berode på att jag är över viktig och att jag hade från början ventolin som var på 0,2 (fick ut skriven av en annan läkare) och nu skulle jag använda mig av 0,1 i stället. och så satt han mitt i mott mig och sa att jag skulle få gå på en utreding och se vad den ger. efter som jag inte fins någon utreding än på mig.


blir så trött på allt ting... ska alla mina problem/smärta/ sjukdomar bero på min övervikt? ska det vara nån skilnad på mig eller alla andra som är överviktiga bara för att man är tjock?


om jag har satma på grund av min övervikt, borde inte jag få rätt typ av behandling för den då?

eller?


nä ska ut och få ut agrisivationen på några stakrs stenar nu.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards