Direktlänk till inlägg 6 april 2010

lite kort om vad som har hänt tiden som gått

Av Linda - 6 april 2010 07:45

det var ett tag sen jag skrev såg jag. Men det har väll inte hänt så mycket att skriva om. eller jo kanske det. jag och jonas har förlovat oss, fått ryck på arbetsförmedlingen, pluggat en kort tid och så har man börjat jobbat igen på ncc väglab igen.


får inte glömma det viktigaste farmor gick ur tiden den 11 november, en ganska jobbig tid. i och för sig hon hade vart sjuk ett bra tag, men jag viste inte att hon var så sjuk som hon var. men huvud saken är att hon har fått frid i kroppen från alla krypningar och allt annat skitt som hade.


har tängt att jag ska börja blogga igen, del på grund av att jag känner mig redo att börja göra det. men även för att jag ska börja tag tag och gå ner i vikt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 6 april 2010 08:02

som sakt ska föröska börja gå ner i vikt. till min hjälp kommer jag att använda mig av sjukhus soppan. och jag ska äta så mycket soppa som jag bara kan. kommer väll antagligen kräka soppa sen men ska ge det ett försök.   man delar in kuren i sju ...

Av Linda - 21 oktober 2009 11:26

i dag är en dag som inte är så bra. har ont i ryggen och i framsidan av låret . vill bara läga mig i sängen när jag kommer hem och sova bort allt. jonas är i stockholm och kommer antalgigen sova där i natt också. så blir själv med anndra ord.   s...

Av Linda - 20 oktober 2009 10:35

i går var det ett år sen jag tog min sista tablet dagligen mot panik ångesten/ debritonen.   jag är så himla glad att jag valde att sluta med dom. i dag lever jag inte i min egna lilla bubla. kan hänga med utan att försvina helt i en komversation...

Av Linda - 19 oktober 2009 12:57

det vart ingen läkare i dag. dom ringde och sa att hon var sjuk så ska få komma dit nästa måndag i stället. syn det för i helgen har det varit lite slämigt och lite tungt att andas.   har en söt lite kille där hemma som inte mår så bra i dag. han...

Av Linda - 16 oktober 2009 14:52

snart så är de helg i gen.. ska bli så himla skönt. är lite mör i kroppen efter två gånger på raken med vatten gympa. men det är väldigt skönt en då. sover så himla skönt på näterna när jag har vart i väg och tränat.   men men ska snart hem och b...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Skapa flashcards