Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Linda - 5 oktober 2009 14:41

vill inge mera känner mig så himmla trött. men men slutar snart och så blir det hem och slänga sig i durshen och göra mat till älslingen kommr hem och sen i väg igen..


men hellst så skulle jag vilja lägga mig i sängen och gosa lite med katterna och bara ta det lungt. är lite snurig i bolen och mår lite illa.


trött på skitten på jobbet nu. känns som man bara får göra skit göran men. i och för sig så är det inte så mycket mera prover har gjort en hel del i dag. så det käns könt bara det..


ha det

Av Linda - 5 oktober 2009 08:09

då var man ine på sista veckan på jobbet. käns rätt så skönt än då att vet att det blir lungt sen. men vist det känns inge roligt att inte veta hur det blir med pengar och så.. men vad ska man göra?

 någon som vet?


ananrs i helgen så var vi till rättvik och gick på marknaden när uppe. kalt som in i norden var det. men vi hade skapligt tur i alla fall. efter vi åkte hem så börjda det rengna. men införskaffade mig nya strumpor och fick äntligen tag på vingar så nu ska det börjas tillvärkas lite där hemma. med smyken och allt sånt.


älsklingen och robban hade planerat lite. dom ska göra en hem sida åt mig där jag ska visa upp mina smycken. antar att jag ska kunna sälja lite genom den också:D


ska till kör skolan i dag, och gå kursen. så man kanske kan få börja övning köra lite gran. och att man kan ta körkortet nån gång.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards