Alla inlägg den 22 september 2009

Av Linda - 22 september 2009 14:11

vet inte vart jag ska börja riktigt. det har vart en rolig men endå en väldigt jobbig helg.

det började med att mamma ringde till mig när jag var på jobbet. och sa att mormor har fått blod förgiftning och måste akut apmutera bort benet. plus att det var väldigt allvarligt. 


på trosdags kvällen så låg hon på oprations bordet. och man viste inte om hon skulle klara oprationen. men runt ni så ringde mamma igen och sa att hon hade klarat av oprationen. så nu är det bara att vänta och se.


jag skulle ju endå ner till Karlsatd dagen efter efter som farmor flyde 80 år.


vill ju åka till mormor och träffa henne ut i fall att. det tar ju endå 3 timar drygt att åka ner till Karlsatd. men fick inte åka till sjukhuset. är lite små förskyld så det är ju dumt att ut säta henne för mina baskelusker. men jag skrev ett litet brev i alla fall.


annars så var det en rolig helg vi var och gratta farmor på lördagen så vi åt en massa gott. och på fredagen hade vi systara och mamma tjej kväll hos milla. det var skönt att bara slapna av och se på film. själv fallet så var wilma ochså med. hon sprang i mellan oss för att se vem som hade godast godis.Tungan ute


var även och träffade min söt kusiner. mutade in mig hos lia med bilder på katterna på mobilen.. hon var lite rädd för mig början. sen så skulle hon bara se katterna så fort hon fick se mig.


sen i går vart det lite för mycket av allt ting kände hur oron i kroppen komm att jag inte måde så bra. men det var skönt i alla fall fick igen ångest attak men jälvigt ont i huvudet. men i dag är det bätre . det blir jobbigt om det blir lite för mycket tankar i hjärnan. har svårt att reda upp allt. men men det är något jag vet jag måste jobba med.


men ska snart ut och göra det sissta rycket för i dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards