Alla inlägg den 16 september 2009

Av Linda - 16 september 2009 10:52

i går ringde dom och sa att min moppe var kalar. har inte haft den på snart tre vecker. på grund av att en del folk inte kan skilja på vad som är ditt och mitt, med andra ord den vart stulen. men fick till baka den rätt fort en då. men då var den fösrstörd, det var ju bara att lämna in den och kontakta försäkringsbolgaet. givit viss så började dom strula så det dröjde innan det vart kalart med dom. och i går så fick jag besedet om att den var klar för hämtas. så åkte ner i går efter jobbet och hämta den. var lite svårt stardade när jag stata den fösrta gången.


men åkte runt och leta lås och kättning i stan och den starta fint varje gång jag startan efter första gången.

kom ut i morse och såg fram i mott att åka moppen till jobbet få kall frisk luft och kunna vakna till ordentligt. var ju rätt så kyligt i morse så var på klädd  till tänderna.


kommer ut låser upp den och gör allt i ordning och ska starta den. men då vill den inte starta. föröskte väll nåra gånge men det gick inte prova med kicken men gick inte det häller så nu är det slut på bateriet och jag tog mig inte till jobbet på den. så fick ringa svärfar. och han kom som en räddande ängel och körde i väg mig. 


just nu är livet på topp eller inte..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards