Alla inlägg den 14 september 2009

Av Linda - 14 september 2009 11:52

Mitt namn är Linda jag är 23 år och är rätt så ny in flyttat till borlänge. eller ny och ny vet jag väll inte. men i januari så blir det ett år sen jag flyttade till borlänge och pojkvänen. jag år upp vuxen i Karlstad, där jag fort farande har stora delar av släkten kvar.


min familj består av jonas(pokvänen) och våra två små katter också. (nuttan och spot).
ananrs så är det mamma och pappa och mina två små sysror. eller så små är dom ju inte men det skiljer sig bara tre år mellan oss tjejer. sen så har man ju fåt några bonus syskon på köppet och så.
lite om mig då. jobbar just nu men det blir inte så länge till slutar den 9 okt. sen vet jag väll inte vad som kommer hända med jobb fronten.  ska kanske till lägga att jag har dyslexi så det kan bli lite fel stavat i blad med det är bara sån jag bjuder på;)
ska väll börja med kör kortet när jag blir arbetslös efter mycket tjat, från alla hål och kanter. gör en del egna smycken också. och försöker mig på att gravera lite men det är lite svårare vad jag trodde. så blir mycket mera att öva innan jag kan börja köra på riktigt.
med den här bloggen så vill jag väll mest kunna läta på trycket och skriva lite om dom vardaliga sakrena. men även kampen med att gå ner i vikt. ja allt som rör sig i min lilla hjärna. men även att folket där hemma ska kunna upp datera sig lite bätre om vad som händer i mitt liv ljust nu.
det var lite kort om mig. får räka för ljust nu.
ha det gött
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
September 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards