Alla inlägg den 6 april 2010

Av Linda - 6 april 2010 08:02

som sakt ska föröska börja gå ner i vikt. till min hjälp kommer jag att använda mig av sjukhus soppan. och jag ska äta så mycket soppa som jag bara kan. kommer väll antagligen kräka soppa sen men ska ge det ett försök.


man delar in kuren i sju dagar varje dag finns det olika saker man får ätt plus hur mycket soppa som hälst. och efter att sju dagar har gått så är det bara att börja om.


som första altså dag 1 så får jag ät hur mycket frukt som jag vill förutom bananer. och hur mycket soppa man vill.


kommer börja skriva dag för dag för att skriva hur man mår och vad som jäller för varje dag. i dag ska jag böra göra soppa. efter som i morgon så börja jag. har även vägt in mig i dag också. vi har ingen våg hemma så väger mig på jobbet. nästa gång jag väger mig är på onsdag morgon. men ska även mäta på olika ställe på kroppen så får vi sen vart man krypen och hur många kilo det blir minus.


lite spänande att se. har inte gör stora förväntningar på att man kommer gå ner kanon mycket men 4-7 kilo ska man gån ner enligt det receptet jag har fått tag på. står lite olika på nätet om man kollar.

Av Linda - 6 april 2010 07:45

det var ett tag sen jag skrev såg jag. Men det har väll inte hänt så mycket att skriva om. eller jo kanske det. jag och jonas har förlovat oss, fått ryck på arbetsförmedlingen, pluggat en kort tid och så har man börjat jobbat igen på ncc väglab igen.


får inte glömma det viktigaste farmor gick ur tiden den 11 november, en ganska jobbig tid. i och för sig hon hade vart sjuk ett bra tag, men jag viste inte att hon var så sjuk som hon var. men huvud saken är att hon har fått frid i kroppen från alla krypningar och allt annat skitt som hade.


har tängt att jag ska börja blogga igen, del på grund av att jag känner mig redo att börja göra det. men även för att jag ska börja tag tag och gå ner i vikt.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards